Tazz – un șir întreg de nereguli la care autoritățile închid ochii

0
310

Se înmulțesc situațiile stranii la livratorul Tazz by Emag. După ce, pe youtube, acum 4 luni a apărut o înregistrare în care un livrator a ridicat comanda de la un restaurant, dar nu a dus-o clientului, mâncând-o (https://www.youtube.com/watch?v=j20Hd2hZBHk), iată că situațiile continuă, similar, și în ziua de azi!

Modificări frauduloase în contractul de muncă

De remarcat că, în ciuda tuturor semnalelor trase pe diferite canale de comunicare, Tazz by Emag continuă să funcționeze nestingherit, fără ca autoritățile să intervină! Chestiuni nelalocul lor au fost semnalate și acum un an, la Iași, unde un taximetrist care s-a angajat la Tazz by eMag a susținut că a sesizat mai multe nereguli în cadrul companiei.

“Eu am început munca pe data de 13 martie 2021 și lucram, în medie, 8-10 ore pe zi. Când mi-au dat contractul de muncă să-l semnez eu eram trecut cu o oră pe contract, dar muncesc 10, și de pe data de 19 martie, nu de pe 13 martie. Când m-am dus să le spun că eu nu semnez contractul pentru o oră mi-au băgat în față o foaie completată de ei, deci pregătită din timp, să-mi semnez demisia. Păi de ce să demisionez dacă nu am greșit cu nimic? Pentru că am sesizat neregulile vor să mă dea afară?”, s-a plâns acesta publicației locale bzi.ro. Evident că nu s-a făcut nici un control în acest sens și lucrurile au mers înainte!

Livratorul a mâncat comanda clientului

Mai nou, într-o postare pe facebook de zilele astea, este semnalată o nouă problemă: „Voi ați mai pomenit să faceți comandă, iar livratorul s-o mănânce și să nu ți-o mai aducă? Așa procedează, mai nou, ăștia la Tazz! Și când îi suni, niște puștoaice total nepregătite spun că le pare rău, fără să-și ceară scuze!

Este absolut uluitor! Probabil că Tazz nu-i plătește pe oameni și atunci, ce să facă oamenii? Mănâncă tot ce prind! Inclusiv comenzile pe care ar trebui să le livreze! A, și să nui uit! Mai nou, ăștia de la Tazz și-au scos numărul de telefon de pe site, sătui probabil de reclamațiile făcute de lumea înțepată! În schimb au angajat niște toante chat-iste care spun numai prostii și care nu le au cu bunul simț! În schimb, cică vorbesc ele să-ți dea un voucher de 15 lei! Așa, să te umilească”!

Compania nu are pe site niciun număr de telefon

Și da, într-adevăr, așa e. Pe site-ul de comenzi nu există vreun număr de telefon pentru clienți, ci doar un chat obositor, unde, până să apuci să vorbești cu cineva ești supus unui adevărat test al nervilor, de câteva întrebări automate! Ne-am interesat și am aflat că, pe chat, clientului nemulțumit i se pun o serie de întrebări la care nu are răspunsuri, gen: „Te rugăm să ne ajuți cu numărul de comandă pentru a verifica”.

După ce le spui că nu există așa ceva, îți cer fel și fel de scren-uri, îți dau următorul răspuns: „Avem nevoie de o poză mai clară, nu putem distinge nimic din poza trimisă”. Practic, o bătaie de joc continuă! Concret, ce s-a întâmplat în acest caz? Livratorul a ridicat pachetul cu mâncare, de la restaurant, la ora 21:37, dar nu a mai ajuns! Explicația celor de la Tazz a fost că livratorul a avut o problemă și n-a mai ajuns la restaurant.

Pachetul a fost ridicat, comanda nu a mai ajuns

În schimb, cei de la restaurant au confirmat ridicarea pachetului, astfel că mai repede crezi că livratorul era pe mînă cu cea de la Tazz și au mâncat împreună comanda!

Prin urmare, atenție mare la cine faceți comenzi! S-ar putea să vă puneți pofta în cui dacă apelați la serviciile Tazz by Emag, firmă ce pare a fi privilegiată în raport cu autoritățile de control!