Nu va luati bilete prin Christian Tour cu zbor de la Animawings ! Sa va spun ce-am patit:
Am achizitionat din noiembrie 2024 un sejur de 7 nopti la hotel Royal Taj Mahal-all inclusive prin Christian tour. Motivul pentru care am ales aceasta agentie a fost ca avea zbor spre Antalya la ora 12.10 din Sibiu, ajungem la hotel intre orele 15-16, prindeam plaja, cina etc.
Trebuia sa plecam din Sbiu in 25.06.2025, la ora 12.10. Am primit bieltele de avion cu 3 zile inainte, ora de plecare 12.10. Toate bune si frumoase. In ziua plecarii, in 25 iunie, ne-au anuntat la 7.30 dimineata ca zborul va avea 6 ore intarziere, ca vom pleca la 18.05.
In aeroport, a mai avut o ora intarziere. Am ajuns la hotelul din Turcia la 12 noaptea, o zi intreaga pierduta.
Ieri am ajuns acasa. Am facut reclamatie prin air help sa cer despagubiri pentru zborul intarziat, dar am scris si la Christian Tour. Iata si raspunsul lor:
Buna ziua,
Stimata doamna Ilie, va multumim pentru mail-ul transmis.
Intelegem situatia dumneavoastra insa va transmitem ca agentia Christian Tour a luat toate masurile necesare in cel mai scurt timp , astfel ca pasagerii sa fie cat mai putin afectati de aceasta intarziere.
Va aducem la cunostinta ca inca de la ora 07.00 ati fost informati de aceasta intarziere, atat in scris cat si telefonic pentru a nu merge in aeroport si vi s-a comunicat ora la care trebuie sa fiti in aeroport pentru imbarcare.
Conform conditiilor contractuale, prima zi ultima zi sunt zile destinate zborului . Avand in vedere ca aeronava a avut o defectiune tehnica s-a decis intarzierea zborului pentru siguranta pasagerilor. Acestea intra in AOG, situatii de urgenta privind zborul dumneavoastra.
Totodata, compania Animawings a decis ca la check-in fiecare persoana sa primeasca un voucher in valoare de 20 euro/ persoana pentru consumatie aeroport.
Agentia Christian Tour a luat toate masurile necesare pentru turisti iar Animawings s-a asigurat ca zburati in siguranta, chiar daca zborul a avut o intarziere mai mare de 6 h.
Intarzierile de zbor sunt des intalnite la orice companie aeriana, mai ales in contextul unui conflict islamic. Multe zboruri au fost rerutate si sunt nu doar intarzieri ci si anulari de pe o zi pe alta.
Ne pare rau pentru situatia creeata insa consideram ca s-au luat toate masurile necesare pentru ca dumneavoastra sa ajungeti in siguranta in destinatie, chiar daca ati facut chekin-ul la orele 24. Nu ati pierdut o zi , v-ati cazat la hotel in data de 25.06.2025
Cu respect,
LATER EDIT:
Intre timp, am primit raspuns si de la Animawings . Raspunderea este in intregime de la Christian Tour. Deci nu va luati bilete prin ei. Iata raspunsul:
Buna ziua,
In urma evaluarii zborului dumneavoastra, respectiv zborul inregistrat cu numarul A2 4226, din data de 25.06.2025, pe ruta SBZ-AYT, am constatat ca acesta a fost reprogramat de Christian Tour, nefiind vorba despre o intarziere cauzata de AnimaWings. Agentia de turism Christian Tour a inchiriat aeronava AnimaWings si a solicitat o modificare a programului de zbor.
In consecinta, AnimaWings nu poate fi considerata responsabila pentru plata compensatiilor in temeiul prevederilor Regulamentului European, intrucat intarzierea nu a fost determinata de o anulare sau o decizie operationala imputabila companiei, ci a rezultat dintr-o modificare a programului de zbor initiata de Christian Tour.
Ne cerem scuze pentru disconfortul cauzat de aceasta situatie si va asiguram ca depunem toate eforturile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor.
Va multumim pentru intelegerea si rabdarea de care ati dat dovada! In continuare, pentru a exprima neplacerile experimentate, va rugam sa va adresati Christian Tour.
Cu stima,
Irina

