๐๐๐ง๐, 15.07.2021, ๐๐ข ๐จ๐ค๐ก๐๐๐๐ฉ๐๐ฉ ๐๐ง๐๐๐๐๐ฉ๐ช๐ก๐ช๐ ๐๐ช๐ฃ๐๐๐๐ฅ๐๐ช๐ก๐ช๐ ๐ฝ๐ช๐๐ช๐ง๐๐จฬฆ๐ฉ๐ ๐ง๐๐ซ๐ค๐๐๐ง๐๐ ๐.๐พ.๐. ๐3 ๐ฃ๐ง. 160/2021 ๐ฅ๐ง๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ ๐จ๐ ๐ง๐๐๐ช๐๐ ๐ฃ๐ช๐ข๐ฬ๐ง๐ช๐ก ๐๐ ๐๐๐ข๐๐ฃ๐๐จ๐ฉ๐ง๐๐ฉ๐ค๐ง๐ ๐๐๐ฃ ๐๐ค๐ฃ๐จ๐๐ก๐๐๐ก๐ ๐๐ ๐๐๐ข๐๐ฃ๐๐จ๐ฉ๐ง๐๐ฉฬฆ๐๐ ๐๐ก๐ ๐ฬ๐ฃ๐ฉ๐ง๐๐ฅ๐ง๐๐ฃ๐๐๐ง๐๐ก๐ค๐ง ๐ฅ๐ช๐๐ก๐๐๐ ๐ก๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐๐๐ฉ๐ค๐ง๐ช๐ก 3 ๐๐จ๐ฉ๐ ๐ผ๐ช๐ฉ๐ค๐ง๐๐ฉ๐๐ฉ๐ ๐๐ช๐๐ก๐๐๐ฬ ๐๐ช๐ฉ๐๐ก๐๐ง๐ฬ.
๐๐ฒ ๐ฐ๐ฒ?
Pentru cฤ 4 din aceste societฤศi se รฎncadreazฤ รฎn prevederile Art. 28 alin. (2) din O.U.G. 109/2011, respectiv au peste 50 de angajaศi ศi peste 7,3 milioane de euro cifrฤ de afaceri ศi astfel pentru acestea se prevede un consiliu de administraศie format din minim 5 membri.
๐๐๐๐ฒ ๐๐ผ๐ฟ๐ฏ๐ฎ ๐ฑ๐ฒ ๐๐ถ๐ป๐ฒ๐ฐ๐๐ฟ๐ถ, ๐ฐ๐๐บ ๐๐๐๐ฬฆ๐ถ๐ป ๐ฐ๐ผ๐น๐ฒ๐ด๐ถ๐ถ ๐ฑ๐ฒ ๐น๐ฎ PLUS USR Sector 3 ๐ฬฆ๐ถ PNL Sector 3?
Nici vorbฤ! รn primul rรขnd, este vorba despre respectarea literei legii ศi la fel de important de respectarea spiritului legii. Este evidentฤ intenศia legiuitorului de a proteja companiile cu o importantฤ cifrฤ de afaceri de vicierea consiliului de administraศie, care devine mai dificilฤ atunci cรขnd existฤ mai mulศi membri, cรขt ศi de conferirea unei vaste experienศe actului de management.
๐๐
๐ถ๐๐๐ฎฬ ๐ถ๐ป๐๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐๐ฒ?
Posibil, poate colegii sunt deranjaศi de societฤศile pe care nu le pot controla suficient de uศor.
๐๐ค๐ฉ ๐๐๐ง๐, 15.07.2021, ๐๐ข ๐จ๐ค๐ก๐๐๐๐ฉ๐๐ฉ ๐๐ง๐๐๐๐๐ฉ๐ช๐ก๐ช๐ ๐๐ช๐ฃ๐๐๐๐ฅ๐๐ช๐ก๐ช๐ ๐ฝ๐ช๐๐ช๐ง๐๐จฬฆ๐ฉ๐ ๐ง๐๐ซ๐ค๐๐๐ง๐๐ ๐.๐พ.๐. ๐3 ๐ฃ๐ง. 168/2021 ๐ฅ๐ง๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ ๐จ๐ ๐ฅ๐ง๐๐ซ๐๐๐ ๐ค ๐ฅ๐ง๐ค๐๐๐๐ช๐ง๐ฬ ๐๐ ๐จ๐๐ก๐๐๐ฉฬฆ๐๐ ๐ฃ๐๐๐ก๐๐ง๐ฬ ๐ฅ๐๐ฃ๐ฉ๐ง๐ช ๐ข๐๐ข๐๐ง๐๐ ๐๐ค๐ฃ๐จ๐๐ก๐๐๐ก๐ค๐ง ๐๐ ๐๐๐ข๐๐ฃ๐๐จ๐ฉ๐ง๐๐ฉฬฆ๐๐, ๐๐๐๐ฃ๐ ๐ฬ๐ฃ๐๐ฬ๐ก๐๐๐ฉ๐ ๐ฅ๐ง๐๐ซ๐๐๐๐ง๐๐ก๐ ๐.๐.๐. 109/2011, ๐๐ค๐ฉ๐ฬ๐ง๐ฬ๐ง๐๐ ๐๐๐๐ฃ๐ ๐ง๐๐จ๐ฅ๐๐ฃ๐จ๐ฬ ๐ข๐ค๐ฉ๐๐ซ๐๐ฉ ๐๐ ๐๐ฬ๐ฉ๐ง๐ ๐พ๐ค๐ฃ๐จ๐๐ก๐๐ช๐ก ๐๐ค๐๐๐ก ๐๐๐๐ฉ๐ค๐ง 3 ๐๐ ๐๐ค๐ช๐ฬ ๐ค๐ง๐.
๐๐ฒ ๐ฐ๐ฒ?
รn primul rรขnd pentru cฤ รฎncalcฤ prevederile O.U.G. 109/2011. รn al doilea rรขnd pentru ca este o hotฤrรขre neclarฤ, care รฎncalcฤ normele de tehnicฤ legislativฤ, lucru evidenศiat ศi de aparatul de specialitate al Primarului Sectorului 3, la care majoritatea USR Plus/PNL nu a vrut sฤ rฤspundฤ. รn al treilea rรขnd pentru cฤ au eliminat o parte din procedura prevฤzutฤ de O.U.G. 109/2011, conform cฤreia administratorii รฎn funcศie puteau solicita reรฎnnoirea mandatului pe baza raportului de activitate, รฎn cadrul procedurii de selecศie.
๐๐๐๐ฒ ๐๐ผ๐ฟ๐ฏ๐ฎ ๐ฑ๐ฒ ๐ฝ๐ฎฬ๐๐๐ฟ๐ฎ๐ฟ๐ฒ๐ฎ ๐ถฬ๐ป ๐ณ๐๐ป๐ฐ๐ฬฆ๐ถ๐ฒ ๐ฎ ๐๐๐๐๐ฟ๐ผ๐ฟ ๐ฎ๐ฑ๐บ๐ถ๐ป๐ถ๐๐๐ฟ๐ฎ๐๐ผ๐ฟ๐ถ ๐ฎ๐ฐ๐๐๐ฎ๐น๐ถ?
Nu, nicidecum! Ci de acordarea unui nou mandat doar acelor administratori care au demonstrat eficienศฤ ศi excelenศฤ รฎn activitatea desfฤศuratฤ. Atenศia ar trebui รฎndreptatฤ cu adevฤrat asupra demonstrฤrii competenศelor, nu asupra recitฤrii unor pasaje de lege รฎn cadrul procedurii de selecศie.
๐๐
๐ถ๐๐๐ฎฬ ๐ถ๐ป๐๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐๐ฒ?
Destul de probabil, este infinit mai greu sฤ controlezi un administrator cu experienศฤ, independent, cu rezultate demonstrate รฎn activitate decรขt unul proaspฤt โselectatโ!
๐๐ฎ ๐๐ฎ ๐ณ๐ถ๐ฒ ๐๐๐๐ฅ
PMP susศine un proces de selecศie nepฤrtinitor, legal, transparent ศi nu รฎn ultimul rรขnd eficient!
PMP nu se opune รฎnchiderii niciunei societฤศi, atรขta timp cรขt aceasta acศiune este oportunฤ, legitimฤ ศi cel mai important, รฎn interesul locuitorilor Sectorului 3!
PMP nu va accepta sub nicio formฤ si รฎn niciun fel รฎncฤlcarea legii!
๐ฆ๐๐ฏ ๐ฎ๐๐ฎ๐น๐ฎ๐ป๐ฬฆ๐ฎ ๐ฑ๐ฒ ๐ฐ๐๐๐ถ๐ป๐๐ฒ ๐ฝ๐ผ๐น๐ฒ๐ถ๐๐ฒ, ๐ฐ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฑ๐ฎ๐ ๐ฏ๐ถ๐ป๐ฒ ๐น๐ฎ ๐ฝ๐๐ฏ๐น๐ถ๐ฐ, ๐ป๐ฒ ๐ฒ๐๐๐ฒ ๐ฑ๐ฎ๐ ๐๐ฎฬ ๐ฎ๐๐ถ๐๐๐ฎฬ๐บ ๐น๐ฎ ๐ผ ๐๐ฒ๐ฟ๐ถ๐ฒ ๐ฑ๐ฒ ๐ฝ๐ผ๐ฟ๐ป๐ถ๐ฟ๐ถ ๐๐ผ๐๐ฎ๐น๐ถ๐๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฎ๐น๐ฒ ๐บ๐ฎ๐ท๐ผ๐ฟ๐ถ๐๐ฎฬ๐ฬฆ๐ถ๐ถ ๐จ๐ฆ๐ฅ ๐ฃ๐น๐๐/๐ฃ๐ก๐, ๐ฑ๐ฒ๐บ๐ผ๐ป๐๐๐ฟ๐ฎ๐๐ฒ ๐ฝ๐ฟ๐ถ๐ป ๐ณ๐ฒ๐น๐๐น ๐ถฬ๐ป ๐ฐ๐ฎ๐ฟ๐ฒ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ฐ๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ฎ๐๐ฎฬ ๐ถฬ๐ป ๐ฬฆ๐ฒ๐ฑ๐ถ๐ป๐ฬฆ๐ฒ๐น๐ฒ ๐๐ผ๐ป๐๐ถ๐น๐ถ๐๐น๐๐ถ ๐๐ผ๐ฐ๐ฎ๐น ๐ฆ๐ฒ๐ฐ๐๐ผ๐ฟ ๐ฏ.
๐๐ผ๐ฎ๐บ๐ป๐ฒ๐น๐ผ๐ฟ ๐ฬฆ๐ถ ๐ฑ๐ผ๐บ๐ป๐ถ๐น๐ผ๐ฟ ๐ฐ๐ผ๐ป๐๐ถ๐น๐ถ๐ฒ๐ฟ๐ถ, ๐๐๐ป๐๐ฒ๐ฬฆ๐ถ ๐ถฬ๐ป ๐๐ผ๐ป๐๐ถ๐น๐ถ๐๐น ๐๐ผ๐ฐ๐ฎ๐น ๐ฐ๐ฎ ๐๐ฎฬ ๐ฟ๐ฒ๐ฝ๐ฟ๐ฒ๐๐ฒ๐ป๐๐ฎ๐ฬฆ๐ถ ๐ถ๐ป๐๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐๐ฒ๐น๐ฒ ๐ฐ๐ฒ๐๐ฎฬ๐ฬฆ๐ฒ๐ป๐ถ๐น๐ผ๐ฟ, ๐ป๐ ๐ถ๐ป๐๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐๐ฒ๐น๐ฒ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ฝ๐ฟ๐ถ๐ถ! ๐ฆ๐ฒ๐ฐ๐๐ผ๐ฟ๐๐น ๐ฏ ๐ป๐ ๐ฒ๐๐๐ฒ ๐บ๐๐น๐๐ถ๐ป๐ฎ๐ฬฆ๐ถ๐ผ๐ป๐ฎ๐น๐ฎ ๐ฑ๐๐บ๐ป๐ฒ๐ฎ๐๐ผ๐ฎ๐๐๐ฟ๐ฎฬ!

17
2 comentarii
90 distribuiri
รmi place
Comenteazฤ
Distribuie












